Filippinerna, Puerto Galera, november 2024

Följ med Malmö Dykskola till Filippinerna!

Du som åker med på den här resan kommer att uppleva ett mycket rikt marint liv. Här finns sandbottnar med märkliga sällsamma arter av fisk, bläckfisk och andra ryggradslösa djur. Här hittar du korallträdgårdar, sluttningar och härliga droppoffs och även enstaka vrak. Det finns gott om dykplatser vilket gör att alla dykningen nästan alltid erbjuder något nytt varje dag. Njut av det enastående marina livet, prova på en dag med black water dive och i resan ingår även en tur till Verde island som ligger i sundet mellan huvudön Luzon och Mindoro.

Här hittar du korallrev som är bland de bästa i Filippinerna. Du och övriga som är med på resan kommer att ha fantastiska dagar med dykning och avkoppling. Här finns pool och en skön dykbar som blir en naturlig plats att samlas efter dagens dykningar. En underbar möjlighet att uppleva social samvaro och avkoppling.

15 – 24 November 2024
Resmål: Filippinerna – Puerto Galera

Inkluderat i priset
➔ Flyg Köpenhamn – Manila t/r med bagage, handbagage och mat på flyget inkluderat
➔ Transfer Manila – Resort t/r
➔ 8 nätter i delat rum på Casalay Boutique Resort (2-3 personer per rum)
➔ Helpension på resorten
➔ 7 dagars dykning med upp till 4 dyk/dag (mindre sista dagen) med flaska och vikter
➔ 1 nattdyk / blackwater dyk
➔ 1 dagstur till Verde Island (2 dyk)
➔ Land aktivitet på sista dagen
➔ Helkroppsmassage
➔ Klimatkompenserat internationellt flyg av Scuba Travel

Ej inkluderat i priset
➔ Hyra av dykutrustning
➔ Nitrox
➔ Övriga aktiviteter och måltider som inte specificeras ovan
➔ Dricks till guider och personal, rekommenderas men är inte ett krav
➔ Avbeställningsskydd, dyk- och reseförsäkring

Pris per dykare: 35 995 SEK

Har du frågor så hör av dig till martin.palmqvist@malmodykskola.se

För intresseanmälan eller frågor kontakta oss!