BUBBELMAKER

Bubblemaker är en enkel och rolig nybörjarkurs för barn och ungdomar. Vi lär dig att bli bekväm under ytan och hantera dykutrustning.
Men det viktigaste är såklart att vi ska ha kul!

I denna kurs kommer du att lära dig hantera dykutrustning, tömma mask och regulator. Vi kommer att gå genom hur man andas tryggt och korrekt under ytan.
Denna dykkurs är vid ett tillfälle och pågår ca 2 timmar.

Du kommer att bli ledd av en professionell dykinstruktör. Du kommer att lära dig hur man andas under ytan på ett djup mindre än 2 meter. Du kommer även att lära dig att använda dykutrustning avsedd för barn och ungdomar.

Du måste ha fyllt 8 år för att gå denna kurs. Du behöver också vara van vid vatten och har grundläggande simkunskaper samt vara vid god hälsa.

I kurspriset ingår lån av dykutrustning.

Datum

Kursen genomförs löpande och det är bara att kontakta oss för att boka eller få svar på dina frågor!

Skindiver

Adventure Diver